Sklep internetowy z Wrocławia

Wrocław to nie zwykłe miasto, świetne miejsce do prowadzenia biznesu, doskonały rynek zbytu towarów oraz kolebka polskiej technologi.

Wrocławski rynek jest bardzo wymagający i aby w nim się odnaleźć należy być mocno konkurencyjnym. We Wrocławiu samo zaistnienie w sieci nie wystarczy. Lista firmy wrocławskich reklamujących się w sieci jest przeogromna. Świadczy to niewątpliwie o bardzo rozwiniętym rynku oraz o świadomości technologicznej sprzedawców, usługodawców oraz ich klientów. Rynek konsumencki we Wrocławiu przyzwyczajony jest do walki o klienta, a tym samy staje się coraz wybredniejszy.

 

Piszę o tym ponieważ ostatnio Wrocław stał się nam nieco bliższy niż zazwyczaj. Mieliśmy okazję uczestniczyć, w renowacji starego sklepu internetowego zajmującego się sprzedażą odzieży głównie na terenie Wrocławia. To sprawiło, że musieliśmy przyjrzeć się nieco co dzieje się we wrocławskiej branży odzieżowej.

 

 

Sklep internetowy dla firmy z Wrocławia

Z założenia sklep internetowy dla Wrocławia miał posiadać kilka cech, Miał być przejrzysty i minimalistyczny. Miał być także intuicyjny w obsłudze. Aby połączyć te cechy zdecydowaliśmy się użycie bieli z kontrastującą mniejszością czerni. Chcieliśmy pozbyć się wszystkich elementów, które mogą przeszkodzić, w osiągnięciu zamierzonego celu.

 

 

Nagłówek sklepu internetowego

Top” sklepu dla wrocławskiej firmy wyposażyliśmy tylko w te niezbędne elementy. Znalazło się w nim miejsce dla opcji logowania, numer telefonu, logo, wyszukiwarkę, wybór języka oraz waluty no i oczywiście koszyk. Pod nagłówkiem sklepu internetowego została zamieszczona nawigacja główna zawierająca kategorie sklepu internetowego.

 

 

Banery dla sklepu internetowego

Sam „Top” sklepu jest na tyle uproszczony, że pod nim wypadałoby zastosować jakiś znaczący kontrast. W zleceniu mieliśmy wykonać kilka banerów podlegających edycji i one właśnie najbardziej pasują do sekcji znajdującej się pod nawigacją. Banery wykonaliśmy głównie ze zdjęć i podpisów bądź sloganów. Zabieg ma kluczowe znaczenie dla ożywienia szaty graficznej sklepu internetowego, osiągnęliśmy ciekawy minimalizm, przyciągający wzrok.

sklep internetowy top

Wstęp sklepu internetowego w postaci banerów ułożonych w kolażu daje serwisowi na tyle życie, że w dalszej części możemy skupić się na jak największych uproszczeniach szaty graficznej, nie martwiąc się o mdły końcowy efekt.

 

 

Moduły z produktami w sklepie internetowym

Dalsza część e-commerce to prezentacja produktów. Do tego celu posłużą nam dwa moduły prezentujące polecane produkty oraz te najnowsze. Moduły z najnowszymi produktami zawsze są odbierane przez stałych klientów z entuzjazmem. W końcu jeżeli ktoś zna dobrze asortyment, w sklepie internetowym, w którym zawsze robi zakupy, taki dział pozwala zaoszczędzić sporo czasu.

 

Produkty zaprezentowaliśmy w formie siatki, oczywiście responsywnej, a prawie cała przestrzeń kontenera produktowego jest poświęcona na zdjęcie produktu. Pod nim znalazło się jedynie trochę miejsca na nazwę produktu oraz jego cenę. Są to dwie najważniejsze informacje tekstowe, które wpływają na decyzję użytkownika czy ma przejść do karty produktu czy też nie.

 

Opcję dodania do koszyka zdecydowaliśmy się odsłonić użytkownikowi dopiero po najechaniu kursorem na produkt – daje to przestrzeń, prostotę na której tak nam zależy. Oba moduły wyświetlają jedynie dwa rzędy produktów. Załadowanie większej ilości możliwe jest na życzenie użytkownika – za kliknięciem przycisku.

sklep internetowy modules 1

 

 

Ostatnio oglądane produkty

Ciekawym rozwiązaniem w sklepach internetowych jest zastosowanie modułów wyświetlających ostatnio oglądane produkty. Statystyki potwierdzają, że tego typu działania zwiększają sprzedaż. Użytkownicy sprawdzają co podoba się innym, inspirują się i dokonują zakupu. Na Wrocławskim sklepie postanowiliśmy rozszerzyć tę opcję o segregację na kategorie. Podobne rozwiązaliśmy dla sklepu internetowego sportowego oraz innego sklepu internetowego z odzieżą.

sklep internetowy modules 2

Myślę, że sklep spełnia wymagania rynku odzieżowego we Wrocławiu oraz zamierzone z góry cechy jak przejrzystość i minimalizm. Poniżej zamieszczony jest kompletny projekt sklepu internetowego dla firmy z Wrocławia.

projekt

Najnowsze realizacje sklepów internetowych