Sklepy internetowe posiadają znacznie częściej dane wrażliwe, niż zwykłe strony internetowe. Każdy sklep internetowy działający w sieci przechowuje dane swoich klientów.
Obrazy w sklepach internetowych pełnią ogromną rolę. W przeciwieństwie do tradycyjnych stron internetowych, blogów, portali informacyjnych, dla sklepów internetowych obraz to główna treść
Pozycjonowanie jest najlepszą metodą promocji w sieci internetowej, ponieważ wydane środki przekładają się na znaczną sprzedaż, znacznie większą niż w przypadku promocji takich jak promowane posty na Facebook czy kampanie Adwords.
Rok 2018 już za nami i krótko podsumowując go można stwierdzić że w e-commerce sporo się wydarzyło. Nowy rok będzie dla e-handlu równie dynamiczny co poprzedni.
Podczas planowania otwarcia sklepu internetowego niezbędna jest analiza rynku e-commerce w branży w której zamierzamy wystartować. Analiza może przesądzić o sukcesie lub porażce.
Rodzaje platform dla sklepów internetowych. Którą wybrać?
Platforma e-commerce to oprogramowanie dla sklepu internetowego umożliwiająca sprzedaż w sieci internetowej. Platforma pozwala na publikowanie produktów w internecie, przyjmowanie zamówień oraz płatności za zamówienia.
W zeszłym tygodniu na łamach naszego bloga został opublikowany artykuł dotyczący sklepów internetowych odzieżowych. Były też przykłady, w praktyce obrazujące trendy internetowe.
Ta strona używa plików cookies, aby zapewnić Ci lepsze doświadczenie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce. Dowiedz się więcej