Strona internetowa wykonana dla salonu mody ślubnej ze Zduńskiej woli jest przykładem dobrze wykonanego serwisu internetowego o tematyce ślubnej. Oprócz samego wyglądu ma kilka ciekawych funkcji, których nie znajdziecie na stronach internetowych konkurencji. Ale za nim dojdziemy do funkcji strony La Perle, przyjrzymy się samej koncepcji wizualnej i szacie graficzne. Strona WWW zaprojektowana dla salonu ślubnego jest wykonana w bardzo czystym i przejrzystym stylu, można w jej przypadku mówić wręcz o minimalizmie. Większość serwisów internetowych w naszym portfolio z branży ślubnej jest zazwyczaj rozpięta na całą powierzchnię ekranu. Przykładem takich stron internetowych może być na przykład strona internetowa dla salonu mody ślubnej Madonna, strona internetowa dla salonu ślubnego Bella Sposa lub strona internetowa dla salonu ślubnego Mode Walus. Prezentowany serwis posiada własną koncepcje, którą jest skromność. Stronę startową rozpoczyna niewielki baner z logiem i nawigacją. Całość jest umieszczona w dość wąskim formacie. Niżej znajdziemy blogi prezentujące poszczególne działy. Bloki te składają się z obrazów oraz filmu, posiadających różne rozmiary, tworząc tym samym graficzny kolaż. Na stronie zastosowano też kilka ciekawych efektów animacyjnych pogłębiających interakcje z użytkownikiem.
Większość serwisów internetowych salonów ślubnych prezentuje swe suknie ślubne za pomocą galerii. La Perl ma znacznie bardziej zaawansowany mechanizm. Wszystkie kolekcje zawierają się bowiem w katalogu produktów. Który jest zbudowany tak by prezentować się jak najlepiej od strony graficznej. Kategorie produktów mają postać podobną do tej znanej ze strony głównej, czyli bloki ze zdjęciami reprezentującymi kategorię oraz przycisk w nich prowadzący do wybranej kategorii. Poszczególne kolekcje są prezentowane w niezwykle estetycznej i symetrycznej formie. Na liście poszczególnych sukien z danej kategorii znajdziemy spore, wyraźne zdjęcie produktu, jego nazwę, przycisk prowadzący do szczegółów oraz przycisk otwierający okno pop up, w którym to znajduje się formularz umożliwiający wysłanie zapytania do sprzedawcy w sprawie tej konkretnej, wybranej sukni. To jeszcze nie wszystkie ciekawostki.
Karta produktu posiada galerię z zoom'em. Po najechaniu na obraz główny powiększa się on, a przesuwanie kursora myszki po nim powoduje przesunięcie powiększenia. Jest to mechanizm znany najbardziej ze sklepów internetowych. Na stronie produktu oprócz galerii znajdziemy również przycisk otwierający okno pop up, umożliwiający wysłanie zapytanie, opis produktu oraz przycisk umożliwiający dodanie sukni do ulubionych. Tak, to kolejna funkcja wyróżniająca serwis internetowy La Perle na tle konkurencji. Użytkownik ma możliwość założenia konta i dodawania poszczególnych sukienek do listy ulubionych. Następnie ma możliwość przeglądania tej listy.Jest to świetne rozwiązanie umożliwiające się przygotowanie klientki przed wizytą w salonie. Przychodzi do salonu z konkretną listą ulubionych produktów. Na karcie produktów znajdziemy również ciekawą nawigację. Która pozwala przechodzić do kolejnych sukienek w danej kolekcji.
Strona internetowa została oparta na naszym systemie x-Cms. Jest też responsywna, świetnie wygląda na urządzeniach mobilnych.