Parę dni temu prezentowałem sklep internetowy z odzieżą sportową wykonaną dla firmy Fit Store. Przy okazji opowiedziałem o tym jak ważną rolę odgrywa obraz w sklepach internetowych, zwłaszcza tych, które sprzedają produkty o charakterze artystycznym czy wizualnym. Odzież do takiego rodzaju produktów na pewno się zalicza. Klienci poszukujący ciepłej na zimę spośród stu dostępnych, potrafią nic nie wybrać i szukać produktu na innym sklepie internetowym.
Dzisiaj przedstawiam Wam kolejny sklep internetowy, odzieżowy, który opuścił nasz warsztat. Mowa o sklepie internetowym Emrose.
Stworzyliśmy sklep internetowy, który w całości podlega edycji. Od banerów, po dane kontaktowe, właściciel sklepu internetowego ma możliwość zmiany. Sklep internetowy wspierany jest systemem Opencart, który jest najszybszym silnikiem dla platform e-commerce. Prędkość wczytywania się strony sklepu internetowego ma wpływ na jego pozycję w wyszukiwarce Google.
W sklepie internetowym użyliśmy szereg naszych modułów, które wspierają pracę sklepu internetowego oraz poprawiają jego wygląd oraz interakcję z użytkownikiem.
Moduł DC Header, pozwala na proste zarządzanie nagłówkiem. Jest również zintegrowany z naszym modułem DC Menu, który pozwala na budowanie rozbudowanych nawigacji. Przykładem wykorzystania możliwości moduł DC Menu jest sklep internetowy Homedeko oraz sklep internetowy Fit Store.
Dalej możemy spotkać nasz flagowy moduł DC Products, umożliwiający prezentację produktów najnowszych, najczęściej kupowanych, promocyjnych, wybranych, w formie karuzeli.
DC Featured Baner pozwala na tworzenie ściany złożonej z banerów – od 1 do 4, w rzędzie.
Moduł DC Newsletter pozwala na subskrypcję newslettera przez osoby niezalogowane. Adresy wpadaj do specjalnej grupy, do której można następnie wysyłać spersonalizowane wiadomości.
Wsparcie sklepu internetowego dla sprzedaży odzieży zobaczymy na stronie kategorii. Tam produkty na liście po najechaniu kursorem myszki prezentują drugie zdjęcie produktu. Jest to przydatna funkcja jeżeli chcemy zaprezentować produkt z różnych istotnych z punktu widzenia użytkownika profili.
Na karcie produktu zostało dodane rozszerzenie naszej produkcji prezentujące produkty w różnych wariantach, w raz ze zdjęciami.
Wszystkie sklepy tworzone, w Design Cart są sklepami w pełni reponsywnymi.