Homedeko jest świetnym przykładem sklepu internetowego zgodnego z najnowszymi standardami webowymi obecnymi nie tylko, w świecie e-commerce ale w całym internecie. Homedeko to sklep z materiałami wykończeniowymi dla domu. Został zaprojektowany tak by skupić się na przekazie wizualnym. Przekaz na stronie głównej jest mocno graficzny i przedstawia inspirujące zdjęcia wykorzystujące produkty, które można w sklepie internetowym kupić. Od strony technicznej prezentowany sklep internetowy jest równie wyjątkowy.
Nagłówek został wykonany z użyciem naszego autorskiego modułu DC Header. W wersji obecnej na sklepie internetowym Homedeko moduł posiada integrację z drugim naszym modułem DC Menu. DC Menu to zaawansowane moduł pozwalający na stworzenie dwuwarstwowej nawigacji z rozwijanymi pozycjami. Plastyczność oraz mnogość funkcji konfiguracyjnych pozwalają nim dowolnie zarządzać. Inny przykład nawigacji z wykorzystaniem naszego menu, możecie zobaczyć w realizacji "Sklep internetowy z manekinami szkoleniowymi".
Wszystkie użyte moduły na stronie startowej, takie jak prezentacja kategorii w postaci karuzeli, banery reprezentujące kategorie, karuzele przewijające najnowsze, najlepiej sprzedające się produkty pochodzą ze studia Design Cart i nigdzie indziej ich nie zobaczycie jak tylko w naszych realizacjach.
Na potrzeby sklepu internetowego zaprojektowaliśmy również logotyp.
Sklep internetowy jest niezwykle przejrzysty oraz harmonijny. Ma głównie dwa akcenty kolorystyczne: pomarańczowy oraz ciemny turkus.
Ale jest funkcjonalność, która sprawia, że sklep Homedeko jest jeszcze bardziej wyjątkowy. Sklep posiada mechanizm skanujący inny sklep internetowy z którego pochodzi asortyment. Program skanuje wybrane kategorie potrafi rozpoznać te już wcześniej zaimportowane od niedostępnych jeszcze na sklepie internetowym docelowym. Mechanizm jest połączony z API Google Translator, dzięki czemu pobierane nazwy produktów są podczas importu tłumaczone na język duński. Następnie zapisywane są obrazy, specyfikacje techniczne oraz ceny, które automatycznie są także przetwarzane.
Sklep internetowy jest w pełni responsywny.