Styl retro, w sieci internetowej jest mocno wykorzystywany. Nie jest jednak prostym zadaniem osiągnąć szatę graficzną, która będzie reprezentować owy styl, ale równocześnie będzie nowoczesna i przyjazna użytkownikowi. Dlatego po retro sięga się mimo wszystko stosunkowo rzadko. My nie boimy się tego stylu, wręcz go uwielbiamy, dlatego, w śród naszych realizacji znajdziecie wiele prac nawiązujących do tego stylu. Przykładami stylu retro w śród naszych realizacji może być niedawno wykonany sklep z zabawkami czy sklep z kartkami upominkowymi. Więcej inspiracji dotyczących stylu retro znajdziecie w jednym z naszych artykułów: Sklepy internetowe w stylu retro.
Główną tonacją kolorystyczną sklepu internetowego są odcienie brązu. Zdjęcia wplecione w szatę graficzną zostały poddane specjalnej obróbce aby cała kompozycja była maksymalnie spójna. Sklep internetowy korzysta z szeregu naszych modułów jak OC Header, służący do personalizacji nagłówków stron internetowych, DC Products wyświetlający produkty w postaci przewijającej się karuzeli. Sklep internetowy stworzony dla Poczty Upominkowej otwiera sporych rozmiarów baner, który prezentuje jego wyjątkowe funkcje. Pierwszą z nich, a zarazem sercem sklepu internetowego jest konfigurator produktu, dzięki któremu możemy stworzyć własny upominek, z zawartością ustaloną przez nas samych. Więcej o samym konfiguratorze Poczty Upominkowej przeczytacie tutaj: Konfigurator Koszy Upominkowych.
Kolejną funkcją, której nie spotkacie, w innych e-commerce jest "Przesyłka Extra". To moduł wysyłkowy, który aktywuje się, w określonych adresach, zdefiniowanych przez administratora kodami pocztowymi. Osoba wybierająca "Przesyłkę Extra", ma możliwość wybrania godziny, w których kosz upominkowy zostanie dostarczony do adresata. Administrator ma możliwość dodawania, usuwania kodów pocztowych, oraz możliwość blokowania konkretnych godzin, w poszczególnych dniach kalendarzowych.
Na stronie znajdziecie też nasz moduł zbierający adresy e-mail dla newslettera.
Sklep został oparty na systemie Opencart, jest w pełni responsywny, dzięki czemu na urządzeniach mobilnych, również w wygodny sposób można robić zakupy.