Sklep internetowy dla salonu ślubnego

Sklep internetowy z sukniami ślubnymi

    • Sklepy internetowe
  • 20 wrzesień 2019
  • 89

Parę dni temu opisywałem nową realizację strony internetowej stworzonej dla salonu mody ślubnej La Perle ze Zduńskiej Woli, opis strony internetowej jak i samą stronę WWW możecie zobaczyć tutaj: Strona internetowa dla Galerii Mody Ślubnej. Dzisiaj przyszedł czas na przedstawienie najnowszej realizacji sklepu internetowego z tej samej branży - branży ślubnej. Z wstępnych założeń mieliśmy wytyczne by sklep był dość minimalistyczny, lekki i reprezentował barwy firmowe. Zrezygnowaliśmy więc z banerów rozpiętych na cała szerokość strony oraz dużych obrazów, które tak często umieszczamy w naszych projektach. Sklep internetowy zresztą swoją koncepcję zawdzięcza stronie internetowej La Perle. Swoją lekkość i wąską przestrzeń dla treści, która nadaje serwisowi internetowemu skromności. 

Sklepy internetowe tworzone dla salonów ślubnych powinny kłaść największy nacisk na przejrzystość, czytelność oraz estetykę i elegancję. Produkcje tego typu są niezwykle "uczulone" na kicz, jako że prezentują najnowsze kolekcje dyktowane modą dla być może najważniejszego dnia w życiu kobiety. Tak jak i przygotowania do ślubu tak i aplikacje e-commerce powinny być dopięta na ostatni guzik. Jako że strona internetowa wiele mówi o firmie, w której posiadaniu się znajduje, założenie to powinien sobie wziąć do serca każdy sprzedawca działający w sieci internetowej. 

Kolorystyka dla strony narzuciła już istniejąca identyfikacja wizualna firmy. Stąd też mamy zestaw kolorów krążących wokół przydymionego błękitu. 

Na sklepie internetowym wykorzystaliśmy rozwiązanie jakim jest mega menu. Jako że dział sukni sukni ślubnych jest znacznie rozbudowany, mega menu świetnie nadaje się do prezentacji posegregowanych pozycji. 

Strona główna sklepu internetowego składa się głównie z banerów prezentujących poszczególne produkty, pod nimi znajdziemy nawiązanie do sprzedawanych kolekcji. Większość bloków wspierana jest przez obrazy. Obraz w modzie ślubnej jest niezwykle kluczowym nośnikiem informacji, treść jest tutaj jedynie mało istotnym dodatkiem. Obrazy dodawane na strony internetowe w tej branży powinny być najwyższej jakości. Oczywiście nie chodzi tutaj o rozmiar ponieważ ten powinien być odpowiednio zoptymalizowany, chodzi między innymi o odpowiednie naświetlenie, ostrość, barwy. Zdjęć takich nie wykonamy z pewnością jeszcze długo aparatem z telefony. 

Strony kategorii są niezwykle czyste i nie zawierają żadnych banerów, dodatkowych obrazów czy opisów. Zadaniem klienta jest maksymalne skupienie uwagi na produktach. Karta produktu posiada galerię zdjęć wyposażoną w zoomer'a obrazów. Znajdziemy tutaj również opis produktu w układzie harmonijkowym podzielonym na trzy części: informacji o kroju, opis produktu oraz opis producenta. 

Sklep internetowy jest w pełni repsonsywny i został oparty na silniku Opencart

Nie jest to oczywiście nasza jedyna realizacja dla branży ślubnej. Na swoim koncie mamy też stronę internetową stworzoną dla jednej z najpopularniejszych sieci mody ślubnej w Polsce Madonna. Serwis ten posiada wyjątkową galerię kolekcji oraz system rezerwacji spotkań (czytaj więcej...). W naszym portfolio stron internetowych znajdziesz również przykład niskobudżetowej wizytówki dla salonu ślubnego, przykład takie realizacji znajdziesz tutaj. Kolejną wartą uwagi realizacją strony internetowej dla branży ślubnej jest serwis internetowy stworzony dla Mode Walus

Informacje