Sklep internetowy z odzieżą
Odzieżowy sklep internetowy
Internetowy sklep z ubraniami
Sklep internetowy z torbami

Internetowy sklep odzieżowy

    • Sklepy internetowe
  • 7 kwietnia 2017
  • 242

Nasz nowo zrealizowany sklep internetowy z odzieżą. Sklep internetowy jest utrzymany w jasnej kontrastującej tonacji kolorystycznej. Podobnie jak w poprzedniej realizacji - sklepu internetowego z obuwiem i w tym projekcie skupiliśmy się głównie na obrazach prezentujących produkty. Stosunek treści do graficznego tła cechuje się maksymalnym kontrastem. Umieszczane zdjęcia w sklepie internetowym prezentują produkty używane w praktyce oraz te precyzyjnie odseparowane od tła. Jak wcześniej już wspominałem podkreśla to czytelność wykazu produktów, oraz bardzo dobrze wpływa na ogólną estetykę serwisu internetowego. 

Teraz troszkę o funkcjonalności. Najwięcej modułów zawartych jest na stronie startowej. Znajdziemy tam baner informujący o najważniejszych promocjach. Baner ma postać pokazu slajdów. Operator sklepu może dowolnie je zmieniać dodawać oraz usuwać. Pod banerem znajdziemy moduł wyświetlający wybrane kolekcje odzieżowe, po kliknięciu których przejdziemy do szczegółów danego produktu. Jak wszystkie moduły naszej produkcji i ten jest w pełni edytowalny przez administratora sklepu internetowego, który to może dodawać kolejne pozycje, zmieniać zdjęcia bądź usuwać. Każdy moduł podlega opcji włączania oraz wyłączania. Dzięki czemu aby ukryć tymczasowo moduł wcale nie musimy go usuwać. Wystarczy prosta dezaktywacja polegająca na jednym kliknięciu.

Pod modułem wybranych produktów znajdują się mniejsze banery graficzne, prezentujące poszczególne kategorie. Zdjęcia podlegają pełnej kontroli. Kliknięcie w którykolwiek baner powoduje przejście do danej kategorii produktów. W naszym przypadku zastosowaliśmy banery internetowe reprezentujące trzy najważniejsze kategorie sklepu internetowego. Są to: buty, odzież oraz torby.

Pod modułem kategorii znajduje się baner tak zwany "Call to action", pokazujący zdjęcie produktu lub produktów, notę informacyjną oraz przycisk, który przenosi np.: na stronę promocyjną. Są to zabiegi mające na celu informowanie klienta o wszystkich możliwych promocjach, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.

Prezentowany e-commerce jest w pełni responsywny. Bardzo dobrze prezentuje się na urządzeniach mobilnych. 

 

Informacje

  • Odwiedź sklep online: justfab.co.uk