Sklep internetowy obuwniczy
Sklep internetowy z obuwiem
Sklep online z obuwiem
sklep internetowy z butami

Sklep internetowy obuwniczy

    • Sklepy internetowe
  • 6 kwietnia 2017
  • 180

Prezentowana realizacja jest dobrym przykładem sklepu internetowego o minimalistycznym wyglądzie. Jest też dowodem na to, że zdjęcia mogą z powodzeniem tworzyć charakter sklepowi internetowemu. Głównym kolorem użytym w zrealizowanym projekcie to biel. Czerń stanowią jedynie treści, tak by były dobrze widoczne. Reszta to zdjęcia prezentujące produkty używane w praktyce oraz te bezpośrednio z półki sklepowej. Zdjęcia zostały wykonane w profesjonalnej sesji fotograficznej, aby były w jak najwyższej jakości. Przy zakładaniu sklepu internetowego jest to priorytet.

Baner sklepu internetowego został wykonany jako kolaż zdjęć promujących poszczególne produkty, zdjęcia zawierają element ludzki, który znacznie ożywia serwis internetowy. Zdjęcia te z baneru oraz te z dalszych części serwisu są w podobnej, jasnej tonacji kolorystycznej. Nie jest to zabieg przypadkowy lecz celowy wpływ na spójność wszystkich elementów w obrębie serwisu. 

Każdy z produktów zawiera zdjęcie starannie obrobione, wycięte z tła, a następnie umieszczone na białym, daje to najwyższy poziom estetyki oraz przejrzystość. Buty w większości posiadają ciemniejszy kolor, dzięki czemu tworzą świetny kontrast z szatą graficzną strony. Są znacznie lepiej widoczne. 

Każda kategoria produktów zawiera w lewej kolumnie, narzędzia filtracyjne, które pozwalają na zawężenie listy produktów, do tych najodpowiedniejszych. Na liście filtrów znajdziemy takie parametry jak: rozmiar buta, rodzaj obuwia, styl, technologię wykonania, materiał, cenę oraz inne.

Karta produktu została wykonana o funkcjonalności podobnej do większości sklepów. Zastosowaliśmy sprawdzone rozwiązania, lecz zaprezentowaliśmy je w nieco innej formie graficznej. Wszystko jest jak najbardziej proste tak aby uwagę klienta zwrócić na kontrastujące produkty w sklepie internetowym. Na karcie produktów pierwsze miejsce zajmuje nazwa produktu oraz jego prezentacja za pomocą zdjęć. Opisy, komentarze w tym przypadku mają drugorzędne znaczenie.

 

Serwis warto obejrzeć online.

 

Informacje

  • Odwiedź sklep online: www.clarks.co.uk