Nasza najświeższa realizacja zaprojektowana dla firmy zlokalizowanej w Berlinie, zajmującej się sprzedażą produktów dekoratorskich dla domu. Sklep internetowy posiada cały asortyment firmy, który jest dość bogaty. Wchodząc na platformę sprzedażową możemy znaleźć masę produktów, które zamienią nasz dom w iście designerskie miejsce. Tworzenie sklepu internetowego dla opisywanej firmy zakładało kilka fundamentalnych elementów. E-commerce miał być wykonany w stylu minimalistycznym, przejrzystym i nowoczesnym. Szata graficzna miała odgrywać drugorzędną rolę, a na pierwszym miejscu miały zostać wypiętrzone obrazy związane z tematyką branży oraz obrazy przedstawiające asortyment produktowy firmy.
Prezentowana realizacja skupia się na prezentowaniu najważniejszych elementów sklepu internetowego już na stronie głównej. Baner prezentuje wybrane produkty, po kliknięciu przejdziemy do karty produktowej danego wyrobu. Baner został wykonany we wsparciu technologii jQuery, dzięki czemu można przewijać poszczególne kolaże produktowe. Niżej znajdziemy najważniejsze kategorię sklepu online, z obrazem oraz wyświetlaną nazwę. Zestawienie ma charakter nawigacji, kliknięcie w poszczególny blok przeniesie użytkownika do listy produktów w odpowiedniej kategorii.
Dalsze moduły w sklepie internetowym prezentują wybrane bądź najnowsze wyroby dodane do sklepu internetowego. Są przedstawione w jednej linii w karuzeli, która je przewija płynnie.
Karta produktu składa się z galerii obrazów, które można dodawać bez żadnych limitów, opisu produktu, jego specyfikacji, podstawowych funkcji jak możliwość dodania produktu do listy życzeń czy do koszyka. Na każdej karcie produktu został zamieszczony moduł wyświetlający produkty podobne. Tego typu podnoszą sprzedaż sklepu internetowego.
Sklep internetowy jest przykładem realizacji, w której duży nacisk kładzie się na estetykę i kontrast. Wygląd graficzny jest zawdzięczany doskonałej jakości obrazom przypisanym do produktów i kontrastujących z nimi elementami nawigacji oraz przycisków funkcjonalnych jak np: dodaj do koszyka. Produkty zostały obszernie opisane, aby użytkownik wiedział to czego nie może zobaczyć. Ma to również pozytywny wpływ na promocję sklepu internetowego w wyszukiwarkach internetowych.